دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان .

دفتر تبلیغات و تجارت الکترونیک ولقان

سایت پویا یا داینامیک چیست؟

طراحی وب سایت  توسط ولقان حسینی

وب‌گاه، تارگاه، تارنما، سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی یا زیر دامنه اینترنتی مشترکند و روی شبکه اینترنت قرار می‌گیرد.

طراحی و برنامه نویسی وب سایتوب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمد زایی اشاره کرد. انتخاب وب سایت مناسب علاوه بر افزایش درصد موفقیت در رسیدن به هدفی که به آن منظور ایجاد شده سبب کاهش هزینه‌های مالی و زمانی مدیریتی و نگهداری خواهد شد از این‌سو انتخاب مناسب‌ترین گزینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برای مشاوره و راهنمایی رایگان با ما تماس بگیرید.

چگونه میتوان صاحب یک وبسایت شد؟

  • انتخاب و خرید یک نام دامنه مناسب: نام دامنه همان نام سایت است و پسوند دامنه بیانگر نوع سایت خواهد بود. به عنوان مثال: پسوند Com. برای سایت‌های تجاری و عمومی، پسوند Net. برای شبکه‌ها، پسوند Org. برای سازمان‌ها و ارگان‌ها، پسوند info. بانک‌های اطلاعاتی استفاده می شوند.
  • انتخاب و خرید فضای میزبانی مناسب: میزبانی وب یا وب هُستینگ به مفهوم فراهم ساختن فضایی است که کاربر می‌تواند فایل‌های وب‌گاه خود را در آن قرار دهد. توجه: برای جلوگیری از هرگونه احتمال خطر امنیتی و یا جلوگیری از مصرف منابع سرورها توسط سایت‌های دیگر سرویس هاستینگ فقط به کارفرمایان و متقاضیان وب‌سایت تعلق می‌گیرد و قصد فروش جداگانه نداریم.
  • سفارش طراحی و یا برنامه نویسی وب‌سایت: طراحی وب به فناوری ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.وب سایتها انواع مختلف دارند که براساس زبان برنامه نویسی و یا نوع استفاده و قابلیت‌هایی که دارند به گروههای مختلفی تقسیم می‌شوند.
  • قابلیت های تیم برنامه نویسی و طراحی ما:

    • طراحی استایل و قالب‌های جذاب و خاص با استاندارد CSS 3.
    • طراحی سایت‌های ثابت با استاندارد HTML 5.
    • برنامه نویسی وب سایت‌های دینامیک به زبان‌های ASP.Net 4 و PHP 5.
    • استفاده از اسکریپت‌های Ajax, JQuery, Silverlight, Action Script, Java Script.
    • استفاده از بانک‌های اطلاعاتی MS Access, MS SQL Server, MySQL.

    سایت ثابت یا استاتیک چیست؟

    مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که بیش از دوبار در سال نیاز به ایجاد تغییرات عمده در سایت ندارند.

    این سایت‌ها یک‌بار طراحی شده و اطلاعات مورد نیاز ثبت می‌گردد، پس از آن برای تغییرات عمده نیاز به یک طراح حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای سایت است. از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایت‌های ثابت استفاده می‌شود سرعت بارگذاری بالایی دارند. کاهش حجم کدها که باعث خوانایی بیشتر سایت توسط روبات‌های جستجوگر می‌شود از یک سو و کاهش زمان بارگذاری از سوی دیگر سبب بهبود وضعیت از لحاظ امتیاز دهی موتورهای جستجو یا همان رنکینگ می‌شود. عدم امکان ایجاد تغییر توسط افراد عادی علاوه بر افزایش امنیت سبب بهره‌مندی از گرافیک و ظاهری زیبا می‌شود چرا که همه چیز ثابت است از جمله متون و اندازه تصاویر و همچنین همه عناصر مکان مشخص و ثابتی دارند در نتیجه می‌توان برای محل قرار گرفتن هر یک از اجزاء بهترین تصمیم را گرفت اما از طرفی نیز عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی سبب می‌شود تا امکان بروز رسانی سایت از صاحبان و مدیران سایت سلب شود.

    سایت پویا یا داینامیک چیست؟

    مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به دفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند.

    محتوای سایت‌های دینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. در این‌گونه از سایت‌ها ابتدا اسکلت سایت توسط طراح ایجاد می‌شود و سپس محتوا توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند مانند فرم قراردادی که یک‌بار توسط فردی ایجاد می‌شود و توسط افراد دیگری بارها تکمیل می‌شود، از این رو طراح نسبت به محل قرار گرفتن و اندازه دقیق متون، تصاویر و سایر عناصری که بعداً توسط مدیران سایت‌ها تغییر می‌کند اطلاع ندارد و همه حالات را در نظر می‌گیرند، این کار سبب می‌شود تا حدودی از گرافیک و جلوه سایت کاسته شود. یکی از مزیت‌های سایت‌های دینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و غیره وجود ندارد. با توجه به اینکه در سایت‌های پویا از زبان‌های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می‌شود امکانات زیادی در آن‌ها قابل ایجاد است مانند ایجاد صفحات هوشمند، فرم‌ها و جستجوهای پیچیده. استفاده زیاد از کدها سبب کند شدن بارگذاری سایت و امتیاز آن در موتورهای جستجو می‌شود.

    معمولاً پرتال‌ها توسط سازمان‌ها، گروه‌ها و شرکت‌ها خریداری می‌شوند. به دلیل نیاز به بروز رسانی بخش‌های مختلف اداره آن‌ها توسط یک فرد بسیار مشکل است مگر آنکه به چشم یک کار حداقل پاره وقت به آن نگاه شود.

    پرتال‌ها سایت‌های پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می‌کنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌توان پرتال نامید. به عنوان مثال پرتال خبری می‌تواند از چند سایت دینامیک تشکیل شده باشد که هر یک امکانات خاصی چون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و سایر پلاگین‌ها و ماژول‌ها را در اختیار مدیران آن قرار دهد. تمام ویژگی‌های یک سایت پویا می‌تواند در یک پرتال نیز صدق کند.

    طراحی سایت ثابت

    طراحی سایت پویا

    طراحی پرتال

    هاست رایگان یکساله

    هاست رایگان یکساله

    هاست رایگان یکساله

    دامنه رایگان یکساله

    دامنه رایگان یکساله

    دامنه رایگان یکساله

    خدمات پشتیبانی

    خدمات پشتیبانی

    خدمات پشتیبانی

    ثبت و گردآوری محتوا

    ثبت و گردآوری محتوا

    ثبت و گردآوری محتوا

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۴۱ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری- (کاهرنگ)

    ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری-  (کاهرنگ)

    اینجانب محسن حکیمیان فرزند محمد رضا به شماره شناسنامه 247 صادره از یزد مدعی اختراع کاهگ پلیمری (کاهرنگ) به شرح زیر هستم. لذا تقاضا بررسی و ثبت آن را دارم.

    کاهگل سنتی و طبیعی در عین زیبایی و کاربردهای فراوان، مشکلات خاص خود را دارد از آن جمله میتوان به:

    • خشکی و کاهش عمر در اثر قرارگرفتن در معرض نور خورشید.
    • جذب آب، آلودگی های محیطی و کثیف و کدر شدن ظاهر آن.
    • مقاومت کم و کاهش عمر در اثر شرایط جوی مانند بارندگی.
    • ریزش مواد تشکیل دهنده و ایجاد گرد و خاک در محیط.
    • هزینه بالای اجرا و نگهداری و زمان اجرای طولانی.
    • محدودیت زمانی در اجرا (در ماه های سرد سال امکان اجرا وجود ندارد).

    کاهرنگ پلیمری برپایه رزین سیلیکونی با فیلرهای میکرو سیلیکونی تولید داخل (متناسب با مناطق مختلف ایران) طراحی و تولید شده. در بافت آن از کاه طبیعی استفاده شده و حلال آن آب می باشد.

    • استفاده از رزین سیلیکونی به جای گل در ضخامت کم، انعطاف پذیری بالایی را سبب میشود.
    • استفاده از فیلرهای میکروسیلیکونی باعث قوام و ضدسایش بودن محصول نهایی میگردد.
    • استفاده از کاه، بافت مورد نظر که کاملا شبیه کاهگل هست را ایجاد می نماید.
    • وجود آب بعنوان حلال علاوه بر سازگاری با محیط زیست سبب ایجاد رنگی بدون بو و غیر سمی و ارزان میگردد.
    • عدم استفاده از گل رس سبب اجرای آسان و عدم ترک خوردگی محصول نهایی پس از خشک شدن میگردد.

    از ویژگیهای آن ضد آب و مقاوم به نور UV خورشید بودن و اجازه تنفس دادن به سطح زیرین بعلت استفاده از رزینهای نانو سیلیکونی است. درساخت این کاهگل از مواد نانو سیلیکون استفاده شده که باعث خود تمیز شوندگی آن میشود و خواص آب بندی و عایقی آنرا افزایش میدهد.

    کاهرنگ بسیار آسان و سریع قابل اجرا میباشد. به وسیله قلمو، غلطک و یا کنیتکس پاش قابل اعمال روی هر سطحی می باشد و سرعت خشک شدن بستگی به دمای محیط بین 10 الی 30 دقیقه می باشد.

    جایگزین مناسب برای هرنوع کاهگل‌های سنتی که با آب شسته میشوند و باعث ایجاد گرد و خاک ناخواسته در محیط میگردند. مناسب برای محیطهای خانگی بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازی ابنیه‌های تاریخی و خلق نما‌های سنتی مشابه مناطق کویری مخصوصا برای اجرا بروی سطوح نوین همچون سیمانی و گچ.



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۴۰ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    آلبوم تصاویر ولقان حسینی

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۴۰ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    طراحی وب‌سایت

    -طراحی وب‌سایت
    سایت یا وب‌سایت، مجموعه‌ای از صفحات وب است که دارای یک دامنه‌ اینترنتی مشترک‌اند و روی اینترنت قرار می‌گیرد. سایت‌ها مزایای فراوانی برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به تأثیر سایت در اطلاع‌رسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیت‌های جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمدزایی اشاره کرد.
    سایت‌های پویا: مناسب برای افراد، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به‌دفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند. محتوا توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوا داشته باشند قابل‌تغییر است. از مزیت‌‌های آن عدم محدودیت در ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و ... است.
    پیشنهاد:
    پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، طراحی وب‌سایت از نوع دینامیک جهت نمایش محصولات و خدمات در فضای آنلاین است تا از این طریق دسترسی همکاران، بازاریابان و نهایتاً مشتری نهایی به محصولات جهت معرفی، فروش و یا خرید، سهل شود.
    برآورد هزینه:
    فضای میزبانی: نامحدود در تگزاس روی سیستم Linux به‌صورت یک‌ساله 70.000 تومان
    دامنه COM: Directi و به‌صورت یک‌ساله 50.000 تومان
    هزینه طراحی:  دینامیک، بر اساس OSWP و زبان برنامه‌نویسی PHP 460.000 تومان
    تکمیل محتوا: شامل گردآوری و تکمیل محتوای صفحات سایت اعم از درباره ما، تماس با ما، فرم‌های تماس و سفارش، گالری محصولات، خدمات و تصاویر و ... 50.000 تومان

    ارتقاء و بهینه‌سازی سایت (سئو)
    به مجموعه فعالیت‌های تخصصی که بر روی وب‌سایت صورت می‌گیرد تا در نتایج جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار گیرد بهینه‌سازی سایت یا سئو می‌گویند. بهینه‌سازی سایت که یکی از روش‌های اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود با بهبود وضعیت وب‌سایت، سبب افزایش بازدیدکننده و نهایتاً افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد.
    عملکرد:
    عمده بازدیدکنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت می‌شوند بنابراین نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود. باگذشت زمان خزنده‌ها یا روبات‌های موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات موردنظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتم‌های خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی می‌دهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو می‌کند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایت‌های مرتبط را جمع‌آوری و بر اساس امتیاز آن‌ها را مرتب کرده و به کاربر نمایش می‌دهد.
    اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه می‌کنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینه‌سازی وب‌سایت در موتورهای جستجو را نشان می‌دهد.
    پیشنهاد:
    پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، ارائه خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت در سطح 6 (کامل) می‌باشد.
    برآورد هزینه:
    هزینه بهینه‌سازی کامل وب‌سایت (سطح 6) مبلغ 620.000 تومان است.

    تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین)
    روش‌های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی ست با توجه به استفاده از فنّاوری‌های روز دنیا هزینه بسیار پایین‌تری را متوجه تبلیغ دهندگان می‌کند از طرفی هم با افزایش کاربران اینترنت بازار هدف بزرگی را شامل می‌شود که می‌تواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.
    پیشنهاد و برآورد هزینه:
    تبلیغات در وبلاگ‌ها: وبلاگ‌ها به نسبت اعتبار سرویس‌دهنده و محتوا موردتوجه موتورهای جستجو هستند که سبب می‌شود بتوان به‌عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره برد. هزینه: 130.000 تومان
    تبلیغات در نیازمندی‌های اینترنتی: با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی‌های اینترنتی  و محتوای زیادی که در خود گنجانده‌اند از امتیاز بالایی در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین سبب نمایش تبلیغات در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو می‌شود. هزینه: 200.000 تومان
    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی: افزایش حضور شبکه‌های اجتماعی درگوشی‌های موبایل و رشد استفاده از داده‌های اینترنتی تمایل شرکت‌های تجاری را برای تبلیغات توسعه داده است. هزینه: 60.000 تومان
    تبلیغات در فروم‌ها: به‌واسطه بحث‌ها و تبادل‌نظرهای انجام‌شده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت تبلیغات در آن‌ها می‌توان از پتانسیل آن‌ها نیز بهره برد. هزینه: 40.000 تومان
    تبلیغات کلیکی (بنر تبلیغاتی): در سیستم پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات در سایت‌های مختلف نمایش داده می‌شود و فقط به میزانی که بازدیدکنندگان بر روی آن‌ها کلیک می‌کنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت می‌شود. هزینه: 150.000 تومان ماهیانه
    تبلیغات در جستجوگرها: کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای از جستجوگرها برای پیدا کردن سایت بهره می‌برند و به‌واسطه ترافیک بالا سبب افزایش چشمگیر بازدیدکننده می‌شوند. هزینه: 426.000 تومان ماهیانه


    تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)
    در این روش، افرادی که بازاریابی می‌شوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب می‌شوند. بازاریابی مستقیم قابل‌اندازه‌گیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهوم که می‌توان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود.
    پیشنهاد و برآورد هزینه:
    پست مستقیم: یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. همچنین وسیله‌‌ای مناسب برای اطلاع‌رسانی در زمینه‌‌هایی مانند: فروش‌های فوق‌العاده، تخفیف فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده‌ و شیوه‌‌ای مناسب جهت اطلاع‌رسانی بی‌واسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است. هزینه: 1.250 تومان هر نامه + محتوا + ارسال
    پیامک تبلیغاتی: استفاده از پیام کوتاه در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. به عقیده بسیاری، به دلیل ارزان بودن به‌سرعت فراگیر شده است. هزینه: 11 تومان هر پیامک
    تبلیغات در رسانه‌ها: استفاده از پتانسیل رسانه‌های محلی، مانند روزنامه‌ها و نشریات محلی، نیازمندی‌ها، ماه‌نامه و هفته‌نامه‌های تبلیغاتی محلی علاوه بر کاهش هزینه اجرایی، سبب افزایش برد تبلیغاتی و دسترسی راحت‌تر به بازار هدف می‌شود. هزینه: نیازمند بررسی
    تبلیغات محیطی: دیوارنوشته‌ها، بیلبورد، تبلیغات داخل خطوط مترو، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های عابر و مکان‌های عمومی ‌مانند هتل‌ها، پارک‌ها، شهرها و… مکان‌های خوبی برای تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و درواقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است. هزینه: نیازمند بررسی
     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۳۹ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان - حکیمیان

    انواع کفپوش اپوکسی و پلی اورتان حکیمیان

    کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی اورتان

     

    • کفپوش آشپزخانه صنعتی
    • کفپوش آنتی استاتیک اپوکسی
    • کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال
    • کفپوش اپوکسی بهداشتی
    • کفپوش بیمارستانی اپوکسی
    • کفپوش پارکینگ اپوکسی
    • کفپوش تالار، کفپوش سینما، کفپوش هتل
    • کفپوش دامداری و کفپوش کشتارگاه
    • کفپوش سردخانه صنعتی
    • کفپوش سه بعدی حمام و آشپزخانه
    • کفپوش صنایع غذایی
    • کفپوش صنعت داروسازی
    • کفپوش صنعتی اپوکسی
    • کفپوش ضد الکتریسیته ساکن و آنتی استاتیک
    • کفپوش کارگاه و کفپوش سوله
    • کفپوش عایق برق
    • کفپوش صنایع الکتریکی و صنایع نظامی
    • کفپوش صنایع دقیق
    • کفپوش گرانیت مایع یا کفپوش گرانیت اپوکسی
    • کفپوش متجمع تجاری و کفپوش پاساژ
    • کفپوش سالن پلی اورتان
    • کفپوش صنعتی پلی یورتان
    • کفپوش ورزشی پلی اورتان
    • کفپوش ورزشگاه و کفپوش سالن ورزشی
    • کفپوش پارکینگ و کفپوش رمپ

    http://kafpoosh-epoxy.com/



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۳۹ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    قرارداد خدمات انفورماتیک

    قرارداد خدمات انفورماتیک

    این قرارداد بین جناب آقای به نمایندگی از شرکت که از این پس به عنوان کارفرما شناخته میشود و از طرف دیگر آقای .... به عنوان مجری منعقد میگردد.

    ماده 1-  موضوع قرارداد

    اجرای خدمات به شرح پیوست الف برای کارفرما.

    ماده 2-  مدت انجام قرارداد

    مدت انجام قرارداد  20 روز کاری است که از تاریخ  امضاء قرارداد و ارائه پیش نیازها شروع میشود. تمدید مدت قرارداد فقط با توافق طرفین امکان پذیر است.

    ماده 3- تعهدات مجری

    انجام تمامی موارد ماده قرارداد در مدت مشخص شده و ارائه گزارش هنگام تحویل.

    ماده 4-  تعهدات کارفرما

     تسلیم مدارک مورد نیاز پروژه به مجری و پرداخت مبلغ قرارداد .

    ماده 5- مبلغ قرارداد

    تعرفه به صورت توافقی درنظر گرفته شده است و مبلغ  کلی خدمات دو میلیون و ششصد هزار تومان است که مبلغ یک میلیون تومان از آن به عنوان پیش پرداخت و مابقی بعد از اتمام پروژه به مجری پرداخت خواهد شد.

    ماده 6- پشتیبانی و آموزش

    پشتیبانی و آموزش رایگان است که شامل آموزش کار با نرم افزار موضوع قرارداد و پشتیبانی که شامل رفع ایراد نرم افزار خواهد بود. هرگونه ایجاد تغییر اعم از ساختاری یا جزیی با توافق طرفین بررسی خواهد شد.

    ماده 7 – حقوق مادی و معنوی

    کلیه حقوق مادی و معنوی طرح متعلق به  کارفرما است.

    ماده 8- اصلاحیه، متمم یا مکمل

    هرگونه اصلاح یا تغییر در موادی از این قرارداد و پیوست های مربوطه و یا نیاز به الحاق هرگونه متمم یا مکمل به قرارداد و پیوست ها، صرفاً با جلب توافق طرفین قرارداد  میسر خواهد بود.

    ماده 9- فسخ قرارداد

    فسخ یک جانبه قرارداد از سوی طرفین قرارداد قابل پذیرش نمیباشد و فقط با توافق طرفین میسر است.

    ماده 10- نسخ قرارداد

     این قرارداد در 10 ماده،  یک پیوست (الف)، به زبان فارسی و در  دو  نسخه تنظیم گردیده و کلیه نسخه های آن دارای اعتبار یکسان هستند. کلیه نسخ این قرارداد و تبصره های ذیل آن در تاریخ 19/11/97 امضاء متعاقدین رسیده و طرفین با امضای این قرارداد ، خود را متعهد و ملزم به اجرای کلیه مفاد آن و پیوستهای مربوطه میدانند.

    کارفرما                                                                             مجری

    پیوست الف (فهرست خدمات)

  • خرید دامنه با پسوند Com به مدت یکسال.
  • خرید دامنه با پسوند IR به مدت پنج سال.
  • خرید هاست یکساله لینوکس انگلیس نامحدود.
  • طراحی قالب سایت داینامیک.
  • نصب و راه اندازی وب سایت.
  • ...
    • پایان

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۳۸ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری- (کاهرنگ)

    ادعانامه اختراع کاهگل پلیمری (کاهرنگ)

    اینجانب محسن حکیمیان فرزند محمد رضا به شماره شناسنامه 247 صادره از یزد مدعی اختراع کاهگ پلیمری (کاهرنگ) به شرح زیر هستم. لذا تقاضا بررسی و ثبت آن را دارم.

    کاهگل سنتی و طبیعی در عین زیبایی و کاربردهای فراوان، مشکلات خاص خود را دارد از آن جمله میتوان به:

    • خشکی و کاهش عمر در اثر قرارگرفتن در معرض نور خورشید.
    • جذب آب، آلودگی های محیطی و کثیف و کدر شدن ظاهر آن.
    • مقاومت کم و کاهش عمر در اثر شرایط جوی مانند بارندگی.
    • ریزش مواد تشکیل دهنده و ایجاد گرد و خاک در محیط.
    • هزینه بالای اجرا و نگهداری و زمان اجرای طولانی.
    • محدودیت زمانی در اجرا (در ماه های سرد سال امکان اجرا وجود ندارد).

    کاهرنگ پلیمری برپایه رزین سیلیکونی با فیلرهای میکرو سیلیکونی تولید داخل (متناسب با مناطق مختلف ایران) طراحی و تولید شده. در بافت آن از کاه طبیعی استفاده شده و حلال آن آب می باشد.

    • استفاده از رزین سیلیکونی به جای گل در ضخامت کم، انعطاف پذیری بالایی را سبب میشود.
    • استفاده از فیلرهای میکروسیلیکونی باعث قوام و ضدسایش بودن محصول نهایی میگردد.
    • استفاده از کاه، بافت مورد نظر که کاملا شبیه کاهگل هست را ایجاد می نماید.
    • وجود آب بعنوان حلال علاوه بر سازگاری با محیط زیست سبب ایجاد رنگی بدون بو و غیر سمی و ارزان میگردد.
    • عدم استفاده از گل رس سبب اجرای آسان و عدم ترک خوردگی محصول نهایی پس از خشک شدن میگردد.

    از ویژگیهای آن ضد آب و مقاوم به نور UV خورشید بودن و اجازه تنفس دادن به سطح زیرین بعلت استفاده از رزینهای نانو سیلیکونی است. درساخت این کاهگل از مواد نانو سیلیکون استفاده شده که باعث خود تمیز شوندگی آن میشود و خواص آب بندی و عایقی آنرا افزایش میدهد.

    کاهرنگ بسیار آسان و سریع قابل اجرا میباشد. به وسیله قلمو، غلطک و یا کنیتکس پاش قابل اعمال روی هر سطحی می باشد و سرعت خشک شدن بستگی به دمای محیط بین 10 الی 30 دقیقه می باشد.

    جایگزین مناسب برای هرنوع کاهگل‌های سنتی که با آب شسته میشوند و باعث ایجاد گرد و خاک ناخواسته در محیط میگردند. مناسب برای محیطهای خانگی بالاخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازی ابنیه‌های تاریخی و خلق نما‌های سنتی مشابه مناطق کویری مخصوصا برای اجرا بروی سطوح نوین همچون سیمانی و گچ.



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۳۸ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    کاه‌گل ملاطی است که در معماری ایران به‌خصوص در مناطق کویر مرکزی ایران به کار می‌رود. کاه‌گل در قالب تناسبات دلپذیر ترکیب با کاشی، چوب و یا سنگ و مصالحی مشابه ترکیب‌شده و معماران ایرانی از آن‌ها برای تزیین ساختمان‌ها کمک گرفته‌اند. رنگ دل‌نشین کاه‌گل نه‌تنها زیبایی فوق‌العاده‌ای به شهر ایرانی می‌داده بلکه بر زندگی مردم روشنی و رنگ بخصوصی می‌پاشیده است. معماران تیزهوش از گرمی رنگ کاه‌گل برای متن تزیینات دیواری داخل بنا نیز استفاده کرده‌اند. دیوار حیاط‌های داخلی را از بهترین خمیر سرخ‌فام پوشانیده و بر آن با خطوط برجسته‌ی گچ نقش‌های هندسی انداخته‌اند و یا آن را به داخل هشتی‌های ورودی کشیده و بر آن نقش‌های تصویری ساخته‌اند. رنگ کاه‌گل نور شدید و گاه زننده‌ی آفتاب سرزمین ما را برای ساکنان آن مطبوع نموده و در گرم‌ترین فصل سال برگشت اشعه‌ی خورشید و حرارت آن را از روی بام‌ها و یا دیوارهای کاه‌گلی به حداقل رسانیده است.

    کاهرنگ (پوشش کاهگل نانو پلیمری)

    کاه رنگ پلیمری رنگی است بر پایه رزین‌های سیلیکونی پایه آب که پس از خشک‌شده ظاهری کاملاً شبیه کاه‌گل طبیعی دارد و از ویژگی‌های آن ضد آب و مقاوم به نور UV خورشید بودن و اجازه تنفس به سطح زیرین می‌دهد. در ساخت این کاه‌گل از مواد نانو سیلیکون استفاده‌شده که باعث خود تمیز شوندگی آن می‌شود و خواص آب‌بندی و عایقی آن را افزایش می‌دهد. جایگزین مناسب برای سیم‌گل و کاه‌گل‌های سنتی که با آب شسته می‌شوند و باعث ایجاد گردوخاک ناخواسته در محیط می‌گردند. مناسب برای محیط‌های خانگی بالأخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازی بناهای تاریخی و خلق نما‌های سنتی مشابه مناطق کویری.

    روش اجرا:

    پس از تمیز کردن و آماده کردن سطح کاه رنگ را کمی با آب رقیق نموده و به‌وسیله قلم‌مو و یا پیستوله کنیتکس پاش اعمال نمایید و در صورت نیاز مقداری کاه بروی سطح قبل از خشک شدن پاشیده و پس از خشک شدن با رزین نانو عایق پوشش دهید تا سطحی ضد غبار و چرب بروی سطح نهایی رنگ ایجاد نماید. به‌صورت تقریبی برای سطوح صاف هر کیلو کاه رنگ برای ۳ مترمربع مناسب است.

    ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    • انعطاف‌پذیری
    • سرعت در اجرا
    • آسانی در اجرا
    • بی‌بو بودن
    • دوستدار محیط‌زیست
    • سریع خشک شدن
    • چسبندگی بالا
    • قیمت مناسب

    کاهرنگ چگونه است:

    رنگی است مشابه بسیاری از رنگ‌ها که به‌وسیله قلم‌مو و غلتک و پاشش قابل‌اجرا است با این ویژگی که خیلی ساده‌تر از بقیه رنگ‌ها قابل‌اجراست و اینکه این رنگ با از دست دادن آب خود که حلال آن است خشک می‌شود و یک‌لایه پلیمر خالص انعطاف‌پذیر همچون یک‌لایه ورق پلاستیک (نایلون) ایجاد می‌نماید.

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۳۷ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    کاه‌گل ملاطی است که در معماری ایران به‌خصوص در مناطق کویر مرکزی ایران به کار می‌رود. کاه‌گل در قالب تناسبات دلپذیر ترکیب با کاشی، چوب و یا سنگ و مصالحی مشابه ترکیب‌شده و معماران ایرانی از آن‌ها برای تزیین ساختمان‌ها کمک گرفته‌اند. رنگ دل‌نشین کاه‌گل نه‌تنها زیبایی فوق‌العاده‌ای به شهر ایرانی می‌داده بلکه بر زندگی مردم روشنی و رنگ بخصوصی می‌پاشیده است. معماران تیزهوش از گرمی رنگ کاه‌گل برای متن تزیینات دیواری داخل بنا نیز استفاده کرده‌اند. دیوار حیاط‌های داخلی را از بهترین خمیر سرخ‌فام پوشانیده و بر آن با خطوط برجسته‌ی گچ نقش‌های هندسی انداخته‌اند و یا آن را به داخل هشتی‌های ورودی کشیده و بر آن نقش‌های تصویری ساخته‌اند. رنگ کاه‌گل نور شدید و گاه زننده‌ی آفتاب سرزمین ما را برای ساکنان آن مطبوع نموده و در گرم‌ترین فصل سال برگشت اشعه‌ی خورشید و حرارت آن را از روی بام‌ها و یا دیوارهای کاه‌گلی به حداقل رسانیده است.

    کاهرنگ (پوشش کاهگل نانو پلیمری)

    کاه رنگ پلیمری رنگی است بر پایه رزین‌های سیلیکونی پایه آب که پس از خشک‌شده ظاهری کاملاً شبیه کاه‌گل طبیعی دارد و از ویژگی‌های آن ضد آب و مقاوم به نور UV خورشید بودن و اجازه تنفس به سطح زیرین می‌دهد. در ساخت این کاه‌گل از مواد نانو سیلیکون استفاده‌شده که باعث خود تمیز شوندگی آن می‌شود و خواص آب‌بندی و عایقی آن را افزایش می‌دهد. جایگزین مناسب برای سیم‌گل و کاه‌گل‌های سنتی که با آب شسته می‌شوند و باعث ایجاد گردوخاک ناخواسته در محیط می‌گردند. مناسب برای محیط‌های خانگی بالأخص دکوراسیون دیوارهای داخلی منزل و همچنین مناسب بازسازی بناهای تاریخی و خلق نما‌های سنتی مشابه مناطق کویری.

    روش اجرا:

    پس از تمیز کردن و آماده کردن سطح کاه رنگ را کمی با آب رقیق نموده و به‌وسیله قلم‌مو و یا پیستوله کنیتکس پاش اعمال نمایید و در صورت نیاز مقداری کاه بروی سطح قبل از خشک شدن پاشیده و پس از خشک شدن با رزین نانو عایق پوشش دهید تا سطحی ضد غبار و چرب بروی سطح نهایی رنگ ایجاد نماید. به‌صورت تقریبی برای سطوح صاف هر کیلو کاه رنگ برای ۳ مترمربع مناسب است.

    ویژگی‌های کاهگل مصنوعی (کاهرنگ)

    • انعطاف‌پذیری
    • سرعت در اجرا
    • آسانی در اجرا
    • بی‌بو بودن
    • دوستدار محیط‌زیست
    • سریع خشک شدن
    • چسبندگی بالا
    • قیمت مناسب

    کاهرنگ چگونه است:

    رنگی است مشابه بسیاری از رنگ‌ها که به‌وسیله قلم‌مو و غلتک و پاشش قابل‌اجرا است با این ویژگی که خیلی ساده‌تر از بقیه رنگ‌ها قابل‌اجراست و اینکه این رنگ با از دست دادن آب خود که حلال آن است خشک می‌شود و یک‌لایه پلیمر خالص انعطاف‌پذیر همچون یک‌لایه ورق پلاستیک (نایلون) ایجاد می‌نماید.

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۳۷ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)

    روشهای تبلیغاتی از -ولقان حسینی

    روشهای تبلیغاتی از ولقان حسینی 1
    شبکه های اجتماعی | ایجاد شبکه
    شرح خدمات: ایجاد صفحه برای محصول / خدمات / شرکت در شبکه های اجتماعی محبوب.
    پیش نیاز: 
    o    محتوای چندرسانه ای.
    o    آرم و بنر.
    o    اطلاعات تماس و درباره ما.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    محتوای منتشر شده / طراحی و تولید محتوا.
    وسعت اجرا: 
    o    عموم کاربران ایترنت.
    بازار هدف: 
    o    شبکه های اجتماعی محبوب  شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ / تلگرام / توییتر.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    کاتالوگ آنلاین چندرسانه ای.
    o    افزایش اعتبار سایت و سئو.
    o    افزایش غیر مستقیم فروش.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
     
    شبکه های اجتماعی | بهینه سازی شبکه
    شرح خدمات: افزایش اعتبار و محبوبیت صفحه رسمی در شبکه های اجتماعی با خرید فالور و لایک.
    پیش نیاز: 
    o    صفحات رسمی.
    o    انتقال وجه و تبدیل ارز.
    o    تعیین هدف و سیاست.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    تامین بودجه.
    وسعت اجرا: 
    o    عموم کاربران ایترنت.
    بازار هدف: 
    o    شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / یوتیوپ.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی.
    o    افزایش محبوبیت صفحه رسمی.
    o    بهینه سازی وضعیت سئو.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
    . .
    شبکه های اجتماعی | تبلیغات شبکه
    شرح خدمات: سفارش تبلیغ رسمی به شبکه های اجتماعی به صورت ماهیانه.
    پیش نیاز: 
    o    محتوای چندرسانه ای.
    o    انتقال وجه و تبدیل ارز.
    o    تعیین مدت و سیاست تبلیغات.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
    o    تامین بودجه.
    وسعت اجرا: 
    o    عموم کاربران ایترنت.
    بازار هدف: 
    o    شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / لینکدین / اینستاگرام / آپارات / یوتیوپ .
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    ترفیع و افزایش محبوبیت صفحه رسمی.
    o    افزایش غیر مستقیم فروش.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.
    .. 
    شبکه های اجتماعی | میکروبلاگ ها
    شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی تا 140 کاراکتر به همراه لینک سایت / محصول / خدمات.
    پیش نیاز: 
    o    لینک و متن تبلیغاتی.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    تولید محتوا.
    وسعت اجرا: 
    o    عموم کاربران ایترنت.
    بازار هدف: 
    o    560 میکروبلاگ بین المللی.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش اعتبار لینک و سئو.
    o    افزایش غیر مستقیم فروش.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  7 روز کاری.

    تبلیغات اینترنتی | نیازمندی ها
    شرح خدمات: انتشار آگهی به همراه عکس، لینک و اطلاعات تماس در نیازمندیهای اینترنتی.
    پیش نیاز: 
    o    متن و عکس تبلیغاتی.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
    وسعت اجرا: 
    o    عموم کاربران ایترنت.
    بازار هدف: 
    o    250 نیازمندی اینترنتی فارسی زبان.
    کاربرد:  
    o    تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش مستقیم فروش.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  4 روز کاری.
    ..
    تبلیغات اینترنتی | وبلاگ ها
    شرح خدمات: انتشار متن تبلیغاتی به همراه تعدادی لینک در سرویس دهنده های وبلاگ.
    پیش نیاز: 
    o    محتوای تبلیغاتی.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
    وسعت اجرا: 
    o    عموم کاربران ایترنت.
    بازار هدف: 
    o     50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش مستقیم فروش.
    o    افزایش اعتبار سایت و سئو.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

    تبلیغات اینترنتی | گوگل ادوردز
    شرح خدمات: به ازای کلمات کلیدی مشخص، لینک مورد نظر در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود.
    پیش نیاز: 
    o    تعیین کلیمات کلیدی.
    o    انتقال وجه و تبدیل ارز.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    تامین بودجه.
    وسعت اجرا: 
    o    کاربران ایترنتی متقاضی محصول / خدمات مورد نظر.
    بازار هدف: 
    o     نتایج جستجوی گوگل.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش مستقیم فروش.
    o    افزایش اعتبار سایت و سئو.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  2 روز کاری.

    تبلیغات اینترنتی | تبلیغات وبلاگی
    شرح خدمات: سفارش تبلیغات به سرویس دهنده های وبلاگ.
    پیش نیاز: 
    o    تعیین شاخه موضوعی.
    o    انتقال وجه.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    تامین بودجه.
    وسعت اجرا: 
    o    50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
    بازار هدف: 
    o     عموم کاربران اینترنت.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش غیر مستقیم فروش.
    o    افزایش اعتبار سایت و سئو.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.

    تبلیغات اینترنتی | رپورتاژ اینترنتی
    شرح خدمات: انتشار رپورتاژ آگهی در مجلات تخصصی آنلاین، روزنامه های اینترنتی و وبلاگها.
    پیش نیاز: 
    o    متن رپورتاژ.
    o    انتقال وجه.
    o    انتخاب رسانه.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    تامین بودجه.
    وسعت اجرا: 
    o    50 سرویس دهنده وبلاگ فارسی.
    o    شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
    o    مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.
    بازار هدف: 
    o     عموم کاربران اینترنت.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش فروش محصول / خدمات.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
    ..
    تبلیغات اینترنتی | بنر گرافیکی
    شرح خدمات: نمایش بنر تبلیغاتی به همراه لینک در سایتهای تخصصی و مرتبط.
    پیش نیاز: 
    o    محتوای بنر.
    o    انتقال وجه.
    o    انتخاب رسانه.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    تامین بودجه.
    وسعت اجرا: 
    o    شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
    o    مجلات تخصصی آنلاین و روزنامه های اینترنتی.
    o    سایت های تخصصی / پرتال های عمومی.
    بازار هدف: 
    o     عموم کاربران اینترنت.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش فروش محصول / خدمات.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  3 روز کاری.
    ..
    تبلیغات اینترنتی | پیام تبلیغاتی
    شرح خدمات: ارسال پیام چندرسانه ای به همراه اطلاعات تماس از طریق پیامرسان به بازار هدف.
    پیش نیاز: 
    o    متن پیام.
    o    اطلاعات و آمار بازار هدف.
    o    انتقال وجه.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    سیستم پنل پیام رسان.
    o    مجلات تخصصی و کتب مرجع / سرچ اینترنتی و سایت های مرجع.
    o    تامین بودجه.
    وسعت اجرا: 
    o    متفاوت براساس بازار هدف .
    بازار هدف: 
    o    متفاوت براساس بازار هدف .
    کاربرد:  
    o    برندسازی و تبلیغات.
    o    افزایش مستقیم فروش.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
    ..
    بازاریابی محتوا | اشتراک تصاویر
    شرح خدمات: انتشار تصاویر (به تعداد زیاد) در سایت های اشتراک گذاری آنلاین تصویر.
    پیش نیاز: 
    o    محتوای قابل انتشار (تصاویر).
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
    وسعت اجرا: 
    o    6 سایت اشتراک گذاری آنلاین تصاویر.
    o    شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
    بازار هدف: 
    o     عموم کاربران اینترنت.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش غیر مستقیم فروش.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.

    بازاریابی محتوا | اشتراک ویدئو
    شرح خدمات: انتشار کلیپ (به تعداد زیاد) در سایت های اشتراک گذاری آنلاین ویدئو.
    پیش نیاز: 
    o    کلیپ ویدئویی.
    روش تامین پیش نیاز: 
    o    محتوای منتشر شده / تولید محتوا.
    وسعت اجرا: 
    o    5 سایت اشتراک گذاری آنلاین ویدئو.
    o    شبکه های اجتماعی شامل: فیس بوک / گوگل پلاس / لینکدین / اینستاگرام / تلگرام / توییتر.
    بازار هدف: 
    o     عموم کاربران اینترنت.
    کاربرد:  
    o    برندسازی اینترنتی و تبلیغات آنلاین.
    o    افزایش غیر مستقیم فروش.
    زمان اجرا: پیش نیاز و اجرا  1 روز کاری.
     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:

    + نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۶:۳۶ توسط:ولقان حسینی موضوع: نظرات (0)